Mutlu Müşteri İletişim Merkezi

​Lethe Boards Müşteri İletişim Merkezi; 09:00-18:00 arasında İşlemlerinizi gerçekleştirebileceğiniz, müşteri deneyim ve ihtiyacına odaklanarak kalıcı çözümler sunan, analitik destekli dijital telefon kanalımızdır. 

Müşteri İletişim Merkezinde;

  • Proaktif yaklaşım,
  • Etkin müşteri yönetimi,
  • Yeni Nesil Teknolojiler ile entegre, uçtan uca hizmet anlayışıyla,
  • Yetkin ve Uzman ekipler ile müşteri ihtiyacına özel çözümlerler sunmaktayız.

Bireysel Müşteri İletişim Merkezi 

0850 309 69 40‘ı aradığınızda tuşlama yaparak, yapmak istediğiniz işlemleri hızlı bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz.

Üstelik ihtiyaç duyduğunuz anda Müşteri İletişim Danışmanlarımıza hızlı ve kolay şekilde bağlanarak hizmet alabilirsiniz. Ürünler hakkında bilgi alabilir, öneri ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.

Lethe Boards Asistan üzerinden bizimle iletişime geçmek için sayfanın sağ alt köşesinde yer alan Whatsapp İconu‘na tıklamanız yeterlidir. Sabah 09:00 ile Akşam 18:00 arası hizmet vermektedir.

E-mail ile bizimle iletişime geçmek için bilgi@letheboards.com üzerinden mesaj gönderebilirsiniz.

Size daha iyi hizmet verebilmemiz için önerileriniz ve dilekleriniz bizim için büyük önem taşıyor. Amacımız, tüm önerilerinizi en kısa zamanda değerlendirmek, sorun ve şikayetlerinizi anında çözümleyerek bizden beklentilerinizi en üst seviyede gerçekleştirmektir.

Mağaza Adresi: Pınarbaşı Mahallesi 714 Sokak Atakent Sitesi 3A Konyaaltı/Antalya